کلبه تنهایی رویا
کلبه تنهایی رویا

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 406
بازدید کل : 192880
تعداد مطالب : 544
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1





 
عشق همیشه نشانه رستگاری نیست......

تظاهر می‌کنم که ترسيده‌ام !

 

تظاهر می‌کنم به بن‌بست رسيده‌ام

 

تظاهر می‌کنم که پير

 

، که خسته،

 

که بی‌حواس پرت می‌روم

 

 

که عده‌ای خيال کنند اميد ماندنم

 

 

در سر نيست يا لااقل ...

 

 

 

علاقه به رفتنم را حرفی، چيزی، چراغی ...!

 

 

" دستم به قلم نمی‌رود "

 

 

کلماتم کناره گرفته‌اند و سکوت ...

 

 

سايه‌اش سنگين است، ...

 

 

و خلوتی که گاه يادم می‌رود خانه‌ی خود من است.

 

 

 

از اعتماد کامل پرده به باد بيزارم

 

 

از خيانت همهمه به خاموشی

 

 

از ديو و از شنيدن، از ديوار.

 

 

برای من

 

 

دوست داشتن آخرين دليل دانايی‌ست

 

 

. اما هوا هميشه آفتابی نيست ...

 

 

عشق هميشه علامت رستگاری نيست !

 

 

 

و من گاهی اوقات مجبورم

 

 

 

به آرامش عميق سنگ حسادت کنم .

 

 

چقدر خيالش آسوده است

 

 

چقدر تحمل سکوتش طولانی‌ست چقدر...

 

 

نبايد کسی بفهمد

 

 

دل و دست اين خسته‌ی خراب

 

 

از خواب زندگی می‌لرزد.

 

 

بايد تظاهر کنم حالم خوب است .

 

 

راحت‌ام، راضی‌ام، رها...

 

 

راهی نيست.

 

 

مجبورم!

 

 

بايد به اعتماد آسوده‌ی

 

 

سايه به آفتاب برگردم.



نظرات شما عزیزان:

حسین حسنی
ساعت21:41---3 شهريور 1392
عجب مطلب باحالی بود....کیف کردم .... دمت گرم
حالا بیا بازدید منو داشته باش .... اگه با تبادل لینک موافقی منو لینک کن بهم خبر بده .........
مدیریت سایت جدید ترین بازیهای فوق فشرده
http://highcompressgame.lxb.ir


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 17 مرداد 1398برچسب:, توسط رویا